Ska jag falla - då ska det finnas tid att falla fritt.

Ett märkligt fenomen jag upptäckt är att så fort jag avsätter lite tid åt skolböckerna så känns det som att det viktigaste i världen JUST DÅ är att gå ut och fota träd... Nåja, det kanske är bra att redan nu samla ihop till en portfolio om man i framtiden råkar få andra yrkesplaner. Japp, jag är en planerare - jag kan inte göra något utan att planera flera dagar (ibland veckor eller även månader) i förväg. Och tydligen planerar jag även omedvetet, som i detta fall. Eller så tycker jag bara om att fota träd. Vad vet jag.

Nu, när jag åter igen bestämt mig för att plugga, tänker jag gå ut i solen med kameran och se vad världen har att erbjuda som motiv den här gången. Jag tycker att jag, idag, gjort mig i allafall lite förtjänt av det eftersom jag nyss fick ännu ett godkänt tenta-resultat. Nu återstår bara en enda, enorm tenta, sen får jag åka HEM och leka med mina fantastiska kollegor igen. Som jag saknar dem!

Här är ett av träden jag gillar att fotografera:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0