Alla stora pojkar kommer sent. De bär revolver, och allt de har är rent.

Ännu en gång har mina fina vänner överträffat sig själva. Inte nog med att de är otroligt begåvade - de tycker även om Eldkvarn, precis som jag. Här nedan följer deras egen tolkning av "Bröllop i Bolivia". Jag förundras än av det faktum att jag lyckats få lära känna dem, och dessutom få sjunga med dem. Nästa helg är det dags igen -  jag kunde inte längta mera!

Eldkvarns "Bröllop i Bolivia" framförd av Tobias Eriksson och Jocke Nilsson.

Det känns även bra att några av de bilder de har valt att sätta i bildspelet är tagna av mig. Det ger minnen, liksom. Härliga minnen.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tack bästa Sofie för att du uppskattar det vi gör! :) Ser fram emot våra många inspelningar!

2012-03-24 @ 10:32:12
Postat av: Sofie

Det gör jag också! Vi är grymma!

2012-03-24 @ 11:32:31
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0