... Och så lite vackra toner på detta!

Vi hade riktigt roligt en dag. Många dagar, men just denna tar priset. Det var första gången för mig som jag över huvud taget spelade in musik. Jag har enbart stått på scen ett fåtal gånger innan, mest för skojs skull men även för att folk verkar uppskatta det man gör. Detta var fantastiskt kul, och även om vi hade en lista på låtar vi ville sjunga in så hann vi bara med en. Resten av dagen gick åt till skratt och bus, och jag var faktiskt orolig över om vi skulle få ut något seriöst av det alls. Men det fick vi, och nu tycker jag att det är dags att det även får publiceras på bloggen. Dels för att jag saknar dig. Dels för att alla minnen gör mig glad. Glädje är viktigt.
Tobbebus, du är bra!
*

Kommentarer
Postat av: Anne

Gud i himmelen är det ni som sjunger??? det är ju sjukt jävla as bra!!!!! Ni borde skriva texter och sjunga hela tiden!!! SATAN I GATAN!!!

2011-09-23 @ 17:10:03
Postat av: Sofie

Det är vi. Tack så mycket. Haha, ja vi får kanske satsa på det så småningom :)

2011-09-26 @ 11:10:54
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0