And from that moment you'll be out of place and underdressed.

2015 var året då jag skulle bli stark igen. Både mentalt och fysiskt. Jag kan inte med ärlighet säga att det riktigt blev så. Men the force is strong in this one, detta året. Det känner jag. Det är dags att börja fokusera på sådant som bringar energi i livet, istället för att låta sig tryckas ned av trams. Jag är hoppfull inför 2016, jag har stängt in mig allt för länge. Varit för trött. Inte hittat ork. Eller lust. Till något. Det här året har tärt på mig, mer än vad jag tidigare förstått. På ett sätt jag inte är bekant med. Dominerande känslor har varit oro och tvivel. Men det blir ändring nu. För om jag möter ensamheten i trappen så ska jag klä den i byxor och skor. Jag ska ringa mina vänner igen. Det är mitt löfte. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Teddy Enström

Älskade Dott !
Ur motgång föds medgång. Jag vet, jag har varit där. Jag vet vad självtvivel och dålig, för att inte säga obefintlig, självkänsla vill säga.
Och det är inte så fasligt länge sedan. Men man reser sig, och med tiden är man starkare än man någonsin varit. Med ditt go vet jag att det är likadant. Du kommer igenom det här och du tar med dig värdefulla erfarenheter. Det Vet jag ! Älskar dig / Papps

2016-01-25 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0