Lyckan i att vara faster...

Underbara Ester, vad jag tycker om dig. Och vad jag längtar tills jag kommer hem igen.
 
Att bli faster är något av det största som hänt mig. Det var större än studenten, större än alla mina födelsedagar tillsammans. Jag kan nästan säga att det är större för mig än julafton och DÅ, mina damer och herrar, är det STORT! Privilegiet med att vara faster är att man kan gosa, hur mycket man vill. Fantastiskt. Och det är något speciellt med Ester. Freddy och Maria har sannerligen gjort ett bra val på BB när de tog just Ester, för jag tror knappast att det fanns någon sötare unge där då. Inte har det kommit någon efter henne heller. Så man kan väl säga att de hade riktigt tur att just hon väntade där på dem.
 
Ibland verkar det faktiskt som att hon trivs rätt bra hos mig. Och vi är ett rätt bra team, hon och jag. 
Fasters ögonsten. 

Trackback
RSS 2.0