Trängsel, svett och sprängda trumhinnor - det är konsertdags!

Dia Psalma spelar hela "Gryningstid" på avskedsturnén, och det tänker i varje fall inte jag missa. Ett tillfälle ska hinnas med, och det lutar åt Nyköping nästa helg. Allra sista spelningen är på Debaser Medis, och det vore ju heller inte fel. Känns tråkigt att gubbarna man följt sedan barnsben lägger ner, men jag förstår dem. Många trevliga minnen har de gett mig - såsom glöggminglet i Nyköping förra julen, känslorna och trängseln inne på skivbutiken Bengans i Sthlm, vinkningarna på GrönaLund i somras osv. Jag kommer sakna dem. Får jag chansen nästa fredag ska jag tacka dem rejält för att de medfört till mitt liv. Hoppas även på trevligt sällskap till konserten. Det kommer att bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0