I can see your underwear from down here.

Äntligen blev det tid för byggnad 223 att bege sig ut på Östersjöns böljande vatten för en hejdundrande kryssning. Som jag hade längtat, och saknat alla mina fantastiska vänner. Givetvis blev det galet - annat vore märkligt.
Det är underligt hur just jag har kunnat hamna med de mest fantastiska människorna i hela världen, och på den avdelning där det enbart tycks existera kärlek och välmening. Ni ger mig så mycket. Tycker att det är viktigt att nämna det, då och då. Och det känns så himla bra att vara omtyckt - för ni har en förmåga att få mig att verkligen känna det. Vilket är välbehövligt, och som jag tackar er enormt för.
Kul har vi alltid tillsammans, kanske - om möjligt - ännu mer på sjön. Lite bilder togs, och några tänkte jag publicera nu. Tack för en awesome kryssning, mina underbara. Jag längtar tills jag får busa med er igen!
-
På julbuffén med min fina Älin <3
Snygga partybrudar (och Jonny) i hytten.
Mys på dansgolvet.
Vissa är snyggare än andra.
Gnuggig dans, MSDKC-style.
Taggade partybruttor, och Sune!
Det dansades på möbler...
Framemot morgonkvisten var fokusen allt annat än hög.
Gnuggigt värre.
'
En ytterst förtjusande PS tar en liten vilostund på lördagsförmiddagen, och jag kan inte med ord beskriva hur gullig jag tycker att han är just här.
Avslutningsmyset innan det blev dags för avstigning. Alla på hög, precis som vanligt med andra ord. Att göra det trivsamt har aldrig varit något problem för oss.

Ni är fantastiska, allihopa, varenda en.
Nu när jag varit anställd i exakt ett år (!) kan jag, utan att tveka, säga att ni har gjort mig till den jag är idag. Tack, darlings!
<3
-

Kommentarer
Postat av: ToObe

Skönt att inga bilder togs i hyttarna jag hängde i ;) Hade fulat ner hela din blogg och srämt iväg läsarna. Men tack alla för dem minnen (ca 5 / 24h) jag har från kryssningen! Håller med Sofie!!

2011-12-04 @ 21:20:15
Postat av: Sofie

Haha ge dig! Jag slumpade bara några bilder, hade för många för att alla skulle vara med. Vi hade jättekul! Du är grym tobbebus. !

2011-12-05 @ 11:54:06
URL: http://lillamonster.blogg.se/
Postat av: ToObe

Klart jag e grym :) Men jag menar allvar med att jag skrämt iväg dina läsare ;)

2011-12-05 @ 19:33:26
Postat av: Sofie

Det kan jag garantera att du inte har gjort, :)

2011-12-05 @ 21:35:09
URL: http://lillamonster.blogg.se/
Postat av: ToOoobe

Fast iof, så låter bilden av mig som beskyddare av min alldelles egna lilla vindunk som ganska gullig :)

2011-12-06 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0