Sitting on a cornflake, waiting for the van to come.

Trots att huvudet snurrar så känns det som att jag måste tvinga in mer kunskap. Riktigt pressa in, med våld. Mina försök att trösta mig själv med att jag bara behöver 60% rätt, plus att jag faktiskt startar på 4 poäng pga alla genomlidna laborationer, har slutat verka och stressen har med vanlig ordning smygit sig på - mindre än 19 timmar innan skrivning. Vajjert. Jag är åtminstone ensam hela kvällen, kanske får jag lite mera gjort då. Känner dock att jag måste ut härifrån innan jag blir galen. Väskorna är färdigpackade, vilket är en ursäkt för att få gå ut till bilen en stund. Däremot regnar snön bort där ute, vilket istället får mig att bara vilja sitta inne och tycka synd om mig själv. Det är så märkliga känslor som infinner sig i kroppen i samband med prestationsångest. Skulle jag inte ha den lilla gnutta självdisciplin jag faktiskt har så skulle jag ligga ihoprullad under täcket och låtsas som att allt kommer att lösa sig av sig självt.
Jag längtar så tills imorgon och ser så fram emot jullovet, som kommer att bli fantastiskt.

I am the Walrus, goo goo g'joob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0