Let it snow.

Fjärde advent har passerat och nu är det inte långt kvar till frihet. Det är inte mycket annat som rör sig i mitt huvud nu än syntetiseringen av nukleinsyror, enzymers aktivitet, cellers sammansättning, centrala dogmen, hemfärd och julafton. Idag köpte jag den sista klappen till vår julklappslek och jag kan inte säga annat än att den är klockren. Nu känner jag mig i alla fall lite lugnare, då ett stressmoment är avverkat. Imorgon och på tisdag är det full fokus på tentaplugg. städning och packning. Sedan, på onsdag efter klockan två (senast) avgår jag, lyckligt ovetande om tentaresultat, från Uppsala hem till mysfaktor tusen och välbefinnande. Det är inte länge kvar nu. Inte länge alls. Snöar gör det också.

Kommentarer
Postat av: Teddy Enström

Å vi får rå om er jättelänge !

2011-12-19 @ 17:14:09
Postat av: Sofie

Jaaa! Vi längtar! Ska bli så himla mys med jul!

2011-12-19 @ 17:26:32
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0