Se stjärnorna glittra och glimma...


Återigen är julaftonskvällen över, och återigen var den underbar. Jag blir som ett barn -
vaknar tidigt, tidigt, och tittar i julstrumpan nästan direkt efter att tomten har varit där.
Egentligen tycker jag inte att klapparna är särskilt viktiga (inbillar jag mig själv), men
det är ändå något visst med det hela - att få presenter, det behöver aldrig vara något
dyrbart. Det skulle jag aldrig kräva. Men tanken bakom, tycker jag om. Att ge blast,
satsumas, mannagryn och djungelvrål till sina bröder, som jag gjorde i år, låter som
något helt värdelöst - om man inte förstår tanken bakom. Jag onekligen älskar julen.
Maten, stämningen, rimmen på paketen och alla dofterna. Dessutom gillar jag att fota
mig själv i julgranskulor. Jag bjuder på ett smakprov nedan...



God jul på er alla, önskar lillamonster.
Hoppas att ni har haft det lika härligt som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0