Vad vore jag...?


Jag älskar min bror (mina bröder). Han (de) är världens bästa, helt enkelt.




Julen lurar kring knuten och det börjar dra ihop sig till att hetshandla det sista klapparna. Förvisso är jag redan färdig med inköpandet av presenter och har bara lite pyssel kvar att göra. Jag gillar handgjorda klappar. Det blir så mycket personligare då. Och jag hoppas att andra uppskattar detta lika mycket som jag, annars får de nöja sig med "tråkiga" juleklappar i år. Hemmagjort är även skonsamt för plånboken. Det gillar vi.

Dock fick jag, mitt i julstämningen, veta att en nära vän till mig är sjuk. "Ligger-på-sjukhus"-sjuk liksom. Hoppas att han mår bättre snart. Jag oroar mig för mycket. Tror jag. Han är mig så nära, men ändå så långt borta. Äh, svårt att förklara.. Joel, bli frisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0