Ja, jag är jävligt svag för män i sammetskavajer...


Det ryktades om att Markus skulle spela i Nyköping i lördags, och självklart var jag där.
Fick även med mig Emma och det var riktigt trevligt. Vågar inte gå ensam i den där stan.
Vi åt glass i hamnen och strosade runt. Av misstag trodde jag att spelningen skulle börja
runt artonnollnoll, vilket låter otroligt - jag menar, vilken spening har någonsin börjat så
tidigt? Hur som helst, otroligt var det också, för de började inte förrän mitt i natten så vi
fick många timmar att döda. Men som sagt så gick det ingen direkt nöd på oss. 
  I hamnen i Nyköping finns en pir. En makalöst lång "brygga" som vi bestämde oss för
att gå på för att se vart i land man hamnade... Till vår förvåning slutar piren bara mitt
ute i vattnet så efter att ha gått omkring tre kilometer var det bara att vända! När vi kom
tillbaka var klockan fortfarande bara barnet så vi flörtade in oss på en krog med ålders-
gräns 23 och åt en paj. Vi gillar söta dörrvakter!
  Spelningen var faktiskt toppen även om ljudet var värdelöst. Hade inte alls höga
förväntningar. Jag menar, när har någon spelning någonsin varit bra i Nyköping? Men jag
är riktigt nöjd, och det är något speciellt med att skaka hand med Markus. Jag liksom...
Lever...

Tackar far min för lånet av kamera.







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0