Det är mitt eget fel vad som än händer med mitt hjärta.

Fältarbetet är över, och det känns otroligt vemodigt. Det har varit tre fantastiska veckor med hårt jobb, långa dagar, svett, smuts, vackra kor, trevliga massajer och helt underbara teammedlemmar som fått vistelsen i Maasai Mara till en av de bästa upplevelserna i mitt liv. Även om det stundvis har känts övermäktigt så är jag otroligt nöjd med min insats, och lämnar fältet med ryggsäcken fullpackad med nya erfarenheter, och en känsla av kärlek över de vänner jag fått och för evigt kommer bevara i hjärtegropen. Det känns så fint att ha någon att ringa nästa gång det vankas Kenyaresa. Och det är en mäktig känsla att ha gjort avtryck på andra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0