NEJ. Jag söker INTE hämningslöst sex...

Nu blir jag förbannad... Eller nä. Snarare skoningslöst rasande och ursinnig! Vad är det för jävla reklam de lägger ut på min blogg? MIN blogg! Snart börjar jag känna mig tvingad att skaffa en betalblogg för att hindra dem att publicera sådan här skit. Men å andra sidan skulle jag aldrig vilja stödja dem med pengar efter detta. Skärpning, blogg.se!
Jag har uttryckt mina åsikter gällande liknande föresteelser tidigare och tänker inte gå in på det igen just nu. Men jag finner detta skamligt, och jag tycker att samhällets och nutidens syn på kvinnor och sex överlag är rubbad. Tycker att detta bekräftar mitt betraktelsesätt ganska bra. Måste det skyltas med sex även på de mest oskyldiga sidorna? De som behöver en okänd människa att ligga med/titta på när denna ligger med någon annan vet nog var de ska leta... Och de letar förmodligen inte här anyways... Så vad är grejen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0