A hard day's night.

Ibland, eller väldigt ofta, vet jag inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Vad jag skulle göra om du inte fanns där och lugnade mig när nerverna löpte amok, och när prestationsångesten tog överhanden om mitt psyke. När det känns som att man inte kan göra ett enda rätt i hela världen.
Tack, för att du förstår och alltid vet. Tack för att just jag fått privilegiet att vara din dotter.
För du är så bra.
Jag älskar dig.
Hälsa katten och mamma att dom faktiskt också är väldigt, väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Teddy Enström

Det är inte du som skall vara tacksam, det är jag, som har en så fantastisk dotter.Jag försöker bara vara som min egen pappa var en gång, alltså så mycket som möjligt vara mig själv bara. Och min livsuppgift är att finnas till för mina barn såsom mina föräldrar fanns till för mig. Bekymmer delar vi och löser tillsamman, så det borde inte gå annat än bra även om det dyker upp svårigheter på vägen. Nu är jag bara lite nyfiken på om du hittade hem igen ordentligt, å andra sidan så går det ju fortfarande rätt skapligt att sova under en gran om det kniper. Jag vet för jag har provat.

2011-09-15 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0