När himlen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på.

Idag är det fem år och fem dagar sedan som en av mina allra finaste vänner lämnade det här livet. Jag sörjer varje dag sedan dess, men som mest känns det i höstrusket. Lucky, min fantastiska kanin. Mitt första alldeles egna husdjur och bästa, mest trofasta vän. Det kommer aldrig att finnas någon som honom. Har aldrig sett en kanin med sådan karaktär och så stor personlighet.
Sex fina, friska år fick vi tillsammans. Fyra månader fick vi av sorg, oro och beslutsångest. Men jag ångrar ingenting.

-



Snart ses vi igen. Det dröjer inte länge. Livet är så kort. Vila i frid, min älskade vän, tills dess.

-

Lucky

17/5-2000 - 28/9-2006



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0