I'll have my way with you, Frankieboy.


Vid den här tiden om åtta dagar är jag förmodligen i Blekinge, och vid den här tiden om sjutton dagar är jag på bröllop i Polen. Det går fort nu. Väldigt fort. Det är även riksdagsval om sjutton dagar, och imorgon ska jag förtidsrösta. Jag har bestämt mig nu. Enligt en undersökning på Aftonbladet.se bör jag rösta på Piratpartiet..(?) Skulle inte tro det. Jag minns hur irriterad jag var för fyra år sedan, eftersom jag bara var sexton år och inte hade någon talan. Nu är jag myndig och har makt - det är en stor grej, det här med riksdagsval.
På lördag har vi heldag med kören. Det ska bli roligt att komma igång med sjungandet igen.

Just det, jag köpte ju en systemkamera för inte så länge sedan, och såhär söt blir man med den.


Kommentarer
Postat av: Franchie

vilken vacker bild på dig Sofie :)

2010-09-02 @ 22:55:15
Postat av: Sofie

Tack.

2010-09-03 @ 12:26:55
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0