Nerdrum mith Blotum storhefet.


Översättning: Ned med blodtörstiga storhuvudet.

Igår var det äntligen dags. Efter fyra månades längtan och väntan.
Alice in Wonderland. Jag var så pepp att jag var tvungen att tillverka en tröja. 
Nice, huh? Jag blev faktiskt ganska nöjd. Den föreställer Cheshirekatten, för er 
som inte fattade det. Men min favorit är ändå The Mad Hatter. Depp var ju som 
klippt och skuren för den rollen. Dock är jag aningen besviken på upplösningen
i filmen, men det är ju en världslig sak. Jag älskar Tim Burton och jag älskar
mörkret. Jag är så nöjd, så nöjd och jag tänker snart se den igen! Häftiga effekter
i 3D också. FEM av fem toasts!


Cheshire-tee, S.Enström 3/3-2010.

Kommentarer
Postat av: jessica.

vad fin tröja! :D fan jag måste också se filmen känner jag... mycket filmer att se nu :o <3

2010-03-05 @ 18:36:17
URL: http://happysinner.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du borde prioritera Alice!

2010-03-06 @ 13:49:30
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0