Nytt utseende på bloggen och rykande färska inlägg.

Jag tänkte göra ett försök att sadla om den här bloggen till en reseblogg de närmsta två månaderna. Jag råkar nämligen befinna mig i Kenya för att skriva mitt examensarbete, och tänker att istället för att skriva dagbok kan jag klottra lite här. Jag har inte varit särskilt aktiv, eller inte aktiv alls, här det senaste året, så egentligen blir detta som en nyskapad blogg men med samma url-adress. Ha tålamod med mig, jag kommer säkerligen inte att ha varken tid eller lust att skriva varje dag, men jag ska göra ett ärligt försök att hålla de som är intresserade uppdaterade om vad som sker på denna delen av södra halvklotet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0