Ingenting är logiskt.

För idag kom nämligen beskedet om att lilla jag minsann redan hunnit en hel fjärdedel på min väg mot att bli veterinär. En oerhört maktfull känsla. Lycklig känsla. Lättad känsla, eftersom det innebär att även den senaste tentan är klarad. I väntan på resultat på den allra sista från föregående termin tänker jag gotta mig i tanken på att det bara är fyra år kvar nu. Fyra år av ständig stress och otillräcklighet. Jag inbillar mig fortfarande att det är värt det. Och tills motsatsen bevisas tänker jag sträcka lite extra på ryggen, äta min lyxiga tofu (dagen till ära) och bara känna mig lite bättre än vad jag var igår. 
 
 
Puss från Lillamonster och Mästerkatten.

Kommentarer
Postat av: Putte

Du blir alltid så sjukt fin på bild!

Svar: Tack bästa du.
Sofie

2013-01-23 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0