Med.Vet.En fest.

Fyller på bagaget med ännu en trevlig sittning. Bra initiativ av vår kår att bjuda in Sympatikus - läkarstudenternas förening. Intressant att ha en 11-terminare som bordsherre. Trevlig var han och mycket hade han att berätta om hur det var att bara ha examensarbetet kvar. Spännande att byta erfarenheter med någon som får skära i människor under skoltid. Dock kom vi fram till att våra utbildningar inte skiljer sig så mycket åt. Tackar "Löken" för en mycket trevlig kväll, men inte ens han lyckades övertala mig om att det är människor man bör syssla med - inte djur.

På kvällen blev det dans. Jag hade på mig min nya, superfina klänning. Slutsats; loppis är bra.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0