Kärlek stavas ni.

Fick tillfälle att öva mina bortglömda fotoskills i helgen. Jag skäms lite över hur längesedan det var jag använde kameran. Det får bli ändring på det. Det är ju faktiskt riktigt kul när man lyckas fånga de där magiska ögonblicken i knivskarp skärpa. Anledningen till detta spontana fotograferande var att en av mina finaste vänner gifte sig, hemma på sin gård. Vacker var han. Och hon! Och trots att vädret var dåligt största delen av kvällen fick vi några mycket uppskattade solglimtar, och DÅ passade jag på! Lite smakprov följer här nedan:

Foto: Sofie Enström, 2012-06-16

Foto: Sofie Enström, 2012-06-16

Foto: Sofie Enström, 2012-06-16

Hjärtliga gratulationer till vigseln, Mathias och Karolina. Jag önskar er all lycka i livet.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh Sofie vad du är duktig!! Kommer utan problem bli en förstoring på detta!

2012-06-19 @ 21:55:10
Postat av: Sofie

Vad roligt att det uppskattades! Jag fotade i bästa kvalité så att det går att förstora mycket! :) Klart det blir bra bilder när motiven är så otroligt vackra <3

2012-06-21 @ 07:18:09
URL: http://lillamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0