Som lovat...

Somliga har vänner som ägnar sig åt helt vanliga saker, vilket inte alls är fel. Men mina vänner, de sjunger och spelar som om de inte gjort annat i hela sitt liv. Jag har tidigare nämnt att de är fantastiskt duktiga, och jag står fast vid det. De är också otroligt ödmjuka. De vet att även jag älskar att sjunga, och trots att jag kanske inte kan mäta mig med dem, så låter de mig vara med - och ibland kommer vi faktiskt fram till ett resultat som det nedan, men allt som oftast så skrattar vi bara åt att höra oss själva på oseriösa inspelningar... Och det är nästan ännu roligare. Och det som är mest speciellt med Tobias, Anders och Jocke är att de liksom känner på sig när jag behöver komma iväg lite. Jag kommer alltid att beundra deras talanger, vänlighet och förmåga att alltid få mig på bra humör. Det råder alltså ingen tvekan om att jag hittat rätt vänner. Tack grabbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0