Röd detalj för veterinärer.

Och så äntligen blev det dags för SLEKT-phesten. En av höjdpunkterna på året då Veterinärer, Ultunesare och Teknologer samlas på en gemensam, storslagen Gasque med släpp därefter. Det blev en fantastisk kväll på alla sätt och vis, mest för att min tilltuffsade sambo hade styrka nog att vara med - bara två dagar efter sjukhusvistelsens slut. Dock är han lite skev än, och kunde väl kanske inte bidra med så hemskt många, avancerade moves på dansgolvet. Men jag älskar det faktum att jag slapp bli utan bordsherre. Och att jag fick uppleva min alldeles första SLEKT-phest tillsammans med min hjärtebror.
'
'
Såhär såg Lillamonster ut i sin röda detalj. Väldigt orginellt då tidsbrist rådde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0