Carola Kiwin.




Idag var en såndär fantastisk dag. En såndär dag jag längtat efter.
Jag var i stallet i timmar och bara pysslade och hästen fick sig en rejäl
omgång med borsten. Hon njöt av behandligen, och sen gick vi ut på en
promenad. Jättemysigt. Men jag förstår inte hur bilister kan köra förbi
utan att sänka farten när man går på vägen med häst. Det är ju trots allt
på deras ansvar om det händer något. Alla kanske inte vet det. Som tur
är har jag en trafiksäker medryttarhäst och hon lunkade lugnt förbi de största
av lastbilar och de snabbaste av sportbilar, utan att ens röra en min.
Duktig! Jag bävar för när jag kommer att behöva lämna henne.

Det är otroligt hur djur kan göra en så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0