.. Och bara sådär, så kom en ny blogg till världen.


För att inleda tänkte jag redogöra mina åsikter vad gäller fenomenet bloggande.
Jag har bloggat länge. Men bara mentalt. Och ibland har jag även skrivit ned mina tankar.
Som i en dagbok, ni vet.
Någon gång har jag även vågat publicerat mina tankar och åsikter på t.ex. bilddagboken.
Men jag märkte snabbt att det inte var många som läste det.
Folk nöjde sig att titta på bilderna.
Jag kan inte klandra detta, men ibland har mina funderingar varit så bra att jag tycker att folk ska läsa dem.
Därav kändes det som en bra idé att skapa en blogg.
Bloggar är till för att läsas, inte tittas på.
Dock kan jag inte begära att någon ska läsa det jag skriver här heller.
Men det känns mer sannolikt.

So, here I am. Rockin' like a hurricane.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter som en vettig plan!

2009-10-28 @ 10:01:09
Postat av: Sofie

Jag vet! Dock är du en av dem som faktiskt intresserat dig av vad jag skrivit på bdb också, Patrik :)

2009-10-28 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0